Vankas maskerad.

Sitter och fryser framför datorn, och skall precis få i mig en treo. Halsen kliar och huvudet är så tungt så tungt. Ujuj, då måste det nog vara en fökylning med andra ord?

Martin åkte tidigt, tidigt i morse för att hinna med flyget upp till Stockholm och Ella lämnades till frukosten i vanlig ordning på dagis.

Ikväll är det första föräldramötet på dagis, så jag skickar dit Martin när han kommer hem, för jag skall nämligen på Drop in där imorgon, och då vankas det maskerad för småttingarna. Skall det bli prinsessa? eller något helt annat? Får åka ned till leksaksaffären och se vad dem har för utbud att välja på.


Så här glad är man när det vankas dagis.


Älskar dig världens underbaraste unge.

Men maaaamma.. skynda dig.


Här skall jag sitta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback