Dig har vi gjort jäkligt bra.

En bra dag igår, dock väldigt trött.. känns som man alltid är det?

Jag och Ella åkte hem och myste som bara hon och jag kan.. läste bok efter bok efter bok, lite bad/dusch och sedan tog vi tag i kvällsmaten.

Lite mer bokläsning och bus efter det och sedan var det bingen för Ella, och några timmar efter slocknade jag. Var ju så illa tvungen att kolla klart på Idol, och blev himla nöjd med gänget som kom med får jag säga. Nu hejar vi på Molly och Amanda.

I morse vaknade både jag och Ella vid halv sju tiden (eller rättare sagt, Mamma, Maamma, maaaamma, nu är jag vaken) och det blev vällingmys i sängen, för att sedan få åka och busa med farmor.

Så nu är loppan där, jag har varit ute och sprungit 5 km i sandskogen och nu hade jag tänkt ta tag i det lite till och åka till Ikea. Ellas mormor har nämligen gett Ella en present för att hon är världens bästa barnbarn (Har ju bara ett, men såklart hon är bäst) så jag ska åka och handla en säng, en Riktig säng till Ella, så jag hoppas bara den finns kvar som både jag och Martin har hittat.

Så nu får vi hoppas på att jag orkar bära allting från Ikea till bilen, ut ur bilen och in i lägenheten? Phu!


Dig har vi gjort Jäkligt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback