Sunkiga, halvdanna tröja

Nu är det fredag eftermiddag och jag sitter med en kopp vaniljte och ett äpple och inväntar helgen. Har varit och göra hela dagen och det är skönt, älskar att ha saker att göra. Tiden går men även att jag gillar att få springa och vara den där lilla spindeln i nätet. 

Helgen består av skogsvandringar skulle jag tro, mycket för att Ella älskar, och då menar jag Älskar att lunka runt där inne. Upptäcka kottarna, små myror eller något annat spännande som kanske ligger just i hennes väg som bara Måste utvärderas i alla olika vinklar.

Så lite promenader är där planerat iallafall. Vi ska även rensa ut förrådet, RENSA med STORA BOKSTÄVER. Var inte länge sedan vi flyttade in, men ändå samlar man på sig så jäkla mycket saker. Saker som bara står, absolut ingenting man använder, men ändå så blir dem kvar av någon märklig anledning, så Nu ska det väck! Samma sak gäller med kläder. Varför är det alltid så? Man vet ju vad man använder, men ändå så hänger den där sunkiga, halvdanna tröjan som man tror man kommer att använda ändå kvar i garderoben!

Vad ska ni själva hitta på denna, förhoppningsvis, soliga helg?

Ha en riktigt bra fredag eftermiddag och kväll,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback