Springer iväg..

Får tyvärr göra ett litet inlägg från mobilen istället för datorn då den knappt varit igång överhuvudtaget idag och den stationära är inte direkt den snabba varianten. Här springer dagarna iväg och endast veckor kvar till Turkiet resan. Min kära svägerska har precis kommit hem ifrån Turkiet dåden åkte iväg på studieresa med jobbet och det kunde inte blivit lägligare. Kunde dock tänka att det var lite tråkigt för henne att redan ha varit där, Side, och sedan åka dit igen men hon längtar bara tillbaka så det säger rätt så mycket. Hon blev super frälst utav landet och tillochmed varit på visit på vårt hotell och inte mindre pratat med managern, så nu jäklar, fint ska det va. Vad ska ni underbara hitta på för något mysigt i sommar? Annars så växer Ella gumman och står i som vanligt, och hon bara växer i mina ögon för varje dag som går. Lär sig nya hyss och en himla massa gos blir det. Jag var och mötte upp familjen i sandskogen efter jobb och så hon sprang mot mig och världens kram på det. Då hon kommit in i en mysfas tackar jag definitivt inte nej till. Kramar och pussar från både mannen och dottern kan man inte få för mycket av. Martin och jag fick en övernattning och utomordentlig skaldjursbuffe i födelsedagspresent utav svärmor och Jeanette. Välbehövlig avslappning med det bästa sällskapet, supergod mat och ett toppen avslut. Den helgen tog man nya krafter och kom tillbaka utvilade. Dock vaknade jag exakt 06:30 då Ella alltid vaknar här hemma, det är som en inställd klocka jag har i huvudet. Nej, nu kallar sängen. Älsklingen ligger reda och snarkar bredvid;) Ha en underbar fortsatt kväll och sov så gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback