Pipa i radion..

Lämnade Ella imorse och det gick bra som alla gånger. Hon blir lite, lite ledsen vissa gånger men så fort hon får vinka i fönstret så skiner hon upp igen.

När jag sen satte mig i bilen för att bege mig till jobbet så satte jag på radion som vanligt, och jag har faktiskt börjat lyssna på guldkanalen i stället för nrj som jag alltid lyssnade på förut (samma låtar om och om igen), och Celine Dions låt Im alive börjas spelas. Sätter volymen på max och sitter och sjunger med som en galen tok i trafiken, men jag kan inte låta bli. Hon är ju så sjukt bra, och jag och Martin var på hennes konsert för några år sedan när hon uppträde i Danmark. Om det är någon som verkligen, Verkligen kan sjunga så är det hon.

Vi hade ju även valt två låtar av henne på vårt bröllop, så det är inte mer än konstigt att jag höjer volymen när hennes pipa hörs i radion... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback