Hon sa mormor ett par gånger.

Nu är mamma nere och vad jag och Ella har längtat. I början var Ella lite blyg när mormor kom men efter bara några minuter så ville hon inte mer än att leka och busa. Hon vet tillochmed vem mormor är, så säger man "Var är mormor" så pekar hon på henne och säger där. Lät även som att hon sa mormor ett par gånger.

Själv var jag och klippte mig efter jobbet, då jag gick tidigare, och sedan hämtade jag loppan. Så nu sover Ella och jag och mamma sitter i soffan och har precis druckit lite vin och haft en massa mamma dotter mys.

Dock känner vi oss helt slut så det blir nog ett tidigt godnatt idag så vi orkar göra allt som står på schemat för imorgon..







Kommentarer
Frida

Mys mys!!!!! Härligt!!! Ha en mysig helg :)

2011-05-28 @ 06:32:05
Frida

Ok, härligt! :)

Jo tack det är bra här med.



Tack så mycket! :D

2011-05-28 @ 15:17:14 | http://flinders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback