Gungor på jobbet är inte helt fel..

Sån huvudvärk som verkligen inte vill släppa. Har druckit vatten, tagit alvedon, tagit ipren men icke. Så nu sitter jag med en redbull (?) bra eller dåligt kan man ju fråga sig men man kan ju bli lite pigg iallafall om så är fallet.

Har precis suttit och gungat lite på jobbet med två kollegor och skrattat till sunes sommar (?) ja roligt på jobbet har jag iallafall. Var en riktig avslappning och sitta på dem där gungorna att man nästan höll på att hamna i sovkoma.

Om en ca två timmar slutar jag och då blir det raka vägen till lillans dagis och hämta hem henne för att sedan hem och slänga oss i ett bad hade jag tänkt..





Kommentarer
Elin

Sv: Ella sover alltid ute på dagarna men sover då bara 2 timmar åt gången :)



Fint namn på eran söta tjej :)

2011-05-26 @ 19:03:06 | http://elinnorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback