Resesäng och en matstol.

Jag möttes av detta när jag kom hem från jobb igår eftermiddag, mina två små älsklingar står i fönstret och väntar på mig. Det roligare var att Ella tryckte upp hela ansiktet i fönstret och gjorde små grimaser, kunde inte sluta skratta när jag stog utanför. Dock fick jag såklart inte med någon bild på det för så fort man tar fram kameran vill hon inte vara med.



Kommer sedan in och får en världens efterlängtade kram av dem båda. Går in i köket och får syn på två champagneglas med champagne i givetvis och såklart en flaska med juice till lillan. Kvällen är fulländad :)

Morgonen började klockan halv sju för oss alla, hoppandes och bus i sängen när vi bar in Ella till oss och sedan ner och äta en megafrukost.

Martin skulle hjälpa sin mamma med att slänga lite skräp och även inhandla en resesäng och en matstol som Ella kan ha när hon är där, så jag anar att det kommer att kunna bli några övernattningar där ibland, eller? ;)

Ella somnade igen vid halv tio nu i morse och sover än, har en himla rethosta och är lite snorig, så kan vara det som spökar, då hon fortfarande sover.

Man njuter så jäkla mycket nu när det är helg, och är därför skönt att Martin också jobbar som jag, så helgen blir helg för oss alla. Man slappnade av riktigt ordentligt igår kväll och vi somnade nästan bums när vi la oss i sängen. Jag vaknade 06:12 och det har varit den tiden jag ställt väckarklockan på när det är dags att jobba och lämna Ella på dagis, så det blir väl en slags vanegrej, och plus att det är ljust är det så himla mycket lättare att kliva upp.
Fasar dock för hösten och vinter, burr, då vill man helst dra täcket över huvudet och sova vidare.

Nu inväntar jag Martin som är på väg hemåt, blir lite fika och sedan blir det säkert ut till lekparken och lite promenad på det.

Ha nu en underbar lördag.





Kommentarer
lejjne

lilla sötnosen <3

2011-03-30 @ 15:17:10
Charlotte

Välkommen in i min smyckesblogg! Unika & handgjorda smycken av mig som garanterat ingen annan på stan har. Nyheter som Ear Cuffs, Stela halsringar, stora ringar, personliga namnsmycken, vackra örhängena, Mamma/gravid-smycken mm. Kika gärna in hoppas att Du hittar något fint, eller bara låt Dig inspireras!:)

2011-03-31 @ 17:49:26 | http://enelfindelmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback