Malmö eller Lund?

Idag mår jag bra, har min lilla loppa hemma och Martin kommer hem i kväll.

Innan dess ska vi bege oss till Lekland med Elin och Ellas kompis Matilda, vet dock inte om det blir inne i Malmö eller Lund. Andys lekland har vi varit på innan och där var det ändå helt okej, men skattkammarön har fått bra betyg av dem jag pratat med som varit där. Fanns där något annat också tro?

Efter det hämtar vi upp pappa och åker hemåt, familjen samlad igen. Mycket att se fram emot och jag bara älskar det.

Jag hoppas ni alla får en underbar fredag.


Underbara unge.



Kommentarer
Jennie edinge

Skartkammarön i lund är nerlagt sedan ett tag tillbaka.. Den som ligger vid industriområdet, vid bilaffäewena.. Så spar in den roadtripen..

2011-03-12 @ 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback