Lekland, here we come!!

I morse var jag och lämnade Martin vid citytunneln inne i malmö för att sedan åka vidare till Köpenhamn för konferens både idag och imorgon, och nu sitter man här och det är kväll. Tycker verkligen att denna dag har sprungit iväg.

Kom hem för ca två timmar sedan, varit och fikat med några utav tjejerna, och var verkligen super trevligt. Ett nytt ställe, Barista, har öppnat ute på Burlöv Center (där vi bodde innan) så det blev lite variation än bara Espresso House varje gång. Ella och Jessicas tjej Nikki sprang rundor inne i köpcentrat medans "tanterna" sprang efter och busade. Dem fick tillochmed sitta uppe på Cattys axlar medans hon sprang runt och runt. Ella tyckte det var så roligt och bankandet i Cattys huvud var nog pricket över i´et.

Hon charmade varenda förbipasserande när hon stod där och spana med sin blonda lilla kaluffs, så efter all spring i benen och mys så var hon helt slut och deckade direkt i bilen, öppnade inte ens ett litet halvt öga för att se vad som hände när jag lyfte över henne från bilen till vagnen, och vidare från vagnen till sängen. Så nu har hon dock inte fått sin kvällsvälling, men vaknar hon nu eller i natt så vet jag att hon är hungrig. Åååh, man bara älskar henne!

Nu så hade jag tänkt att hoppa in i sängen och ligga och läsa lite, imorgon är det fortsatt mys med Ella, och lekland, here we come!!

Sov så gott. 



Bilder lånade från Catty.se
 




Kommentarer
Anonym

Hur är det med er nu? bättre verkar det som :) lite snoriga är vi också.. men det känns som det har man varit hela vintern nu så man är van!



Svårt det där med jobb. Man vill ju va med familjen så mycket som möjligt, särskilt när man har en liten hemma. Men och andra sidan behöver man ju tjäna pengar.. :/ jag har inte möjlighet att jobba mer än 62% som jag gör nu. Det finns inte mer timmar att få på mitt schema som det ser ut nu. LÄngre fram hoppas jag på att jag vet vad jag vill göra, hitta ett annat jobb eller plugga. Har inte det riktigt klart för mig..



Hoppas du kommer trivas på nya jobbet sen iaf och att det funkar med tider och så. Har du jobbat länge på manpower?



Kram till er

2011-03-10 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback