Turkiet, Side, Side beach hotel.

Turkietresan 2011 blev den bästa, och det hade jag inte trott något annat om heller. Flygresan dit och hem var absolut inga prpblem för Ella. Hon satt i mitt knä vid fönsterplatsen, pekade och sa pla, pla, plaaaa och pekade såklart på planen. Fick välling då detta var Väldigt tidigt på morgonen och somnade direkt i mitt knä i ca 1,5 timma.

Väl framme var hotellet jätte fint, havet precis utanför och såklart mat som stod och väntade på oss. Tog oss en liten lunch och gick sedan ner och invigde stranden lite.

Dagarna bestod av sol, bad, värme och lek varje dag, och jäklar vad kul vi har haft. Sand överrallt när man kom upp till rummet, precis som det ska vara.

Blev sovstunder för Ella både i vagnen, uppe i rummet vissa dagar och även i solstolen på stranden. Då passade vi på att vara med på Boccia, eller bara vara i i vattnet och åka med i vågorna.

Kvällarna bestod utav promenader till stan, uppträdanden, barnaktiviteteter som bestod utav dans och sång, På Tyska, men jag och Ella dansade och hade oss fastän vi inte förstod ett dugg om vad dem sjöng.

Som jag skrev tidigare så kan jag inte förstå hur mycket människorna där nere älskar barn. Ella fick sådan uppmärksamhet med sina blåa ögon och blonda hår. Underbart!

Sista kvällen innan vi skulle åka var jag med i en karaoketävling på vårt hotell. Visste dock inte att det var en tävling utan det kom efteråt när vi alla hade sjungit. Av min förvåning vann jag, haha! Himla kul var det, blev en vinflaska och en cd skiva rikare.

Nu har vi iallafall provat på 14 dagars resa och det blir det hädanefter också, iallafall när vi åker på charter. 7 dagar är på tok för kort för att man verkligen ska hinna koppla av och njuta. All inclusice kommer vi nog dock aldrig heller vara utan för det är så perfekt speciellt när man har små. Finns alltid frukt, dricka och glass, och såklart alltid någonting att äta när man mest av allt vill ha det.

Side är att rekommendera.




Syster och bror i full action.


Lite svalkande dricka är aldrig fel. Att dricka mycket var inga problem från Ellas sida som tur var.

Tur att vi älskar att bada allihopa.



Världens bästa mormor såklart glassade runt i sin polisbåt, haha, ingen hit för Ella förrän sista dagen.


Förväntade familjen väntar på middagen.

Jeanette och jag surplar GT.





Mamma, den hurtigaste av oss alla, på vattengympa varje förmiddag.

Den vanliga promenaden ner till stranden.






Man får ta seden dit man kommer.

Mormor och Ella

På väg till stan efter fulla magar.




Dags för lite Boccia. Varje dag vid tio och sedan halv tre körde dem igång. Själv var jag med två-tre gånger. Super roligt.

Först lite bokläsning med faster, och sedan lite melon på det.



lite glass på eftermiddagen.. efter lite översvämming är aldrig fel.


Martin tar sig en liten simtur.


Nu var det dags för Ella och mamma att gå upp och sjunga och dansa.

En vanlig dag på beachen.

Dags för middag inne i stan.

Finaste.

Pussar snålar man inte med i vår familj.


Ella och mormor får vara modeller för kameran.

Mamma och dotter.


Ella och farmor.


Somna till vågorna var en stor favorit.


Ella visar faster hur det ska gå till.


Familjen samlad.


Mamma och jag leker i vågorna. Dock vet jag inte vart jag försvann?



Pappa och dotter gosar ner dig under parasollet.
 
Efter ett långt dagspass på stranden varvar hon ner i poolen.



Hight five blev det mycket utav Varje dag!

Bästa Ella med bästa mormor.

Äsch, där här är väl inget. Bara lunchbuffén!;)



Lite pingis efter maten slår aldrig fel..





Farmor och faster.






"I ett hus i skogens slut.."






Sista middagen i fantastiska Side.



Jadå, vi är en Helt Vanlig familj!!



Förvånad var nog bara förnamnet då det kom till att det var en tävling..

Tack för denna fantastiska resa..



Kommentarer
Lisa

Alltså herregud vilka underbara bilder!! =)

2011-07-08 @ 22:54:24 | http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback