Manikyr ala Martinas style.

Nu har vi allt på plats i vårt nya boende, och nu Äntligen har vi hittat hem. Nu har äntligen Ella sitt egna rum som hon faktiskt kan vara i och leka, vi slipper den underbart jobbiga trappan och vår balkong, mycket bättre än uteplatsen. Här kan vi sitta oavsett om det regnar, snöstorm (dock med lite infravärme kanske) och när det är sol.
Har lämnat nyckeln och haft besiktning på vår gamla men inte ens en liten anmärkning, så nu har vi släppt den helt ochpåbörjar allt nytt här. Har fått upp det mesta redan och det är det jag gillar mest med att flytta, packa upp. Få allt på plats och få det precis som man själv vill ha det.

Ella har såklart inte vänjt sig änu med sitt nya rum och att sängen faktistk står där inne, lite läskigt. Så det har blivit att hon har fått ligga i vår säng, antingen med att dricka välling och somna eller som hon precis gjorde nu, somnade helt av sig själv, utan välling och utan mig i rummet. Satte mig i vardagsrummet så hon kunde se mig hela tiden så det var antaglingen det som gjorde succe.

När jag och Martin sen går och lägger sig så har vi flyttat över henne till sin säng, och nu dessa två nätter har hon vaknat exakt 02:38 och velat komma in till oss. Idag blir det nog att hon sover kvar där inne med mig då jag blir ensam i natt, Martin hade jobbärenden i Stockholm så hade nu tänkt att unna mig lite manikyr ala Martinas style och bara lite slapp i soffan om en stund.


Pärlan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback