Magsjukan har kommit och..gått?

Har legat i magsjuka sen i tisdags natt. Förkylning, ont i halsen vad som helst men magsjuka ska man få, och jag Hatar det. Jag hatar att vara så sjuk att jag inte orkar ta hand om Ella eller Martin, ta hand om huset eller kunna göra någonting Förutom att ligga i soffan. Som jag sa till Martin idag, jag är en jäkligt bra kompis med vår soffa nu och kan den utan och innan. Var inte länge sedan jag låg inkurad i filtar med en jäkla förkylning med allt vad där var, men om jag skulle få byta så inga problem att få det igen istället för detta.

Men nu för någon timma sedan började det kännas lite lagom bra, och jag kunde för en gångs skull resa mig utan att få panik till toaletten eller springa tillbaka till soffan för att kunna ta några djupa andetag. Nu kunde jag tillochmed vika lite kläder och packa, tillochmed äta lite grann.

Martina is back, nästan, och imorgon är en ny dag och jäklar i det en Ännu bättre dag.

Martin och Ella var iväg på Jägersro idag då det var gentlemannadagen, karuseller i all ära, spelstånd och en hel del hästar som sprang runt och runt, och Ella har blivit något av ett fan av just hästar. Så hon kan det där nu, nästa gång blir det väl lite ponnyridning skulle jag tro, kanske tillochmed slå till med lite spel på hästarna.

Ella var så illa tvungen att stå lite modell för sin mamma innan dem skulle åka.. Kläderna är inköpta från mormor.



Okejdå mamma, jag får väl sitta still för en sekund.





Kommentarer
Jennie edinge

Skönt att du mår bättre:-)).. Fast jag tillhör den gruppen som anser att alla i familjen stannar hemma vid magsjuka:((.. Men det är jag det:-).. Massa blöta pussar på dig( när du e helt frisk)<3

2011-06-02 @ 21:55:14
Maja

JA! de växer så det knakar :) gud va Ella ser stor ut på bilderna! var ju ett tag sen jag kikade in här! va kul att du tittade inom :) ja de verkar ganska lika på många sätt, kul!



Men usch och fy för magsjuka! nu när sommaren kommit och allt... då vill man ju inte ligga inne och må dåligt. Krya på dig nu!



Kram Maja och Siri

2011-06-03 @ 06:28:01 | http://majapirayan.blogg.se/
Lilla H

Åh lyckliga ni som har en Zara butik så nära haha! Lika bra är väl det att jag inte bor där då hade jag shoppat helt galet mycket!

2011-06-08 @ 13:22:53 | http://haleyborg.blogg.se/
felicia - 19 år och mamma

gud så söt din lilla är! så fina ögon!

2011-06-16 @ 10:26:24 | http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback