Bad och lek för hela slanten

Vi skulle egentligen haft besök utav min bästa tjejkompis Malin, hennes man och deras lilla Wilma, min guddotter, men tyvärr blev lillan sjuk och dem kunde inte åka iväg. Verkligen jätte tråkigt för det är inte ofta man har chansen att ses, men vi ska planera in en ny helg snart. Vi saknar ju dem bästa! 

Men så idag blev det en sväng till Segevång, ett bad som ligger i närheten av där vi bodde innan. Pool och framförallt en perfekt lekplats för dem små att leka vid.

Elin, Fredrik och Matilda var där med en kompis till dem och hennes lilla tjej, dock somnade deras tjejer rätt så snabbt efter att vi kommit så Ella fick leka med mig och Martin istället. Inte helt fel det heller.

Var där i ungefär 3 timmar och det räckte helt perfekt, och Ella fick sova i bilen på väg hem, dock sover hon fortfarande i sin vagn i hallen.

Själv sitter jag på balkongen, dricker ett glas rosé, bloggar lite och lapar sol. Martin intog den stationära i arbetsrummet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback