Lill-Nisse i farten

Det hade gått super bra på dagis även idag, men var väldigt trött när jag kom och hämtade henne.

Men väl hemma blir man pigg igen, och det blev lite macka och smothie på balkongen, sedan bakade Ella lite kakor även idag till mig (phu, måste nog snart börja äta smalmat om det fortsätter såhär) byggde lite tågbana och sedan fick hon bada lite. Dock har vi bara dusch hit vi flyttade, men det går bra det med. Får göra det bästa utav det man har.

Sedan gick vi ut på balkongen igen och tittade på flygplanen för att sedan förbereda oss för natten. Gick in och läste i vanlig ordning, dock gick det så mycket fortare för henne att somna denna gång, så jag satt och läste för mig själv istället.

Idag blev det Lill-Nisse i farten, och det verkar ha varit både min och Martins favoritbok när vi var små då vi hade varsin, så nu går det vidare till Ella och hon älskar att titta i den.

Ps. Inget gnäll eller tårar idag över huvudtaget..




Ella kommer bli en riktig höjdare i köket.. lite skillnad från sin mamma.

Favoritboken går i repris.

Godnatt älskling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback