Var det rätt?

Igår tog vi badväskan och åkte iväg till Vikhög, bad som ligger ungefär fem minuter bort, i bilväg. Perfekt för dem små att plaska runt i då det är väldigt långgrunt, det enda jag känner med det är att botten inte är den roligaste att gå på, men utöver det är det riktigt rofyllt att komma dit. På den platsen vi la os på var där inte en kotte och vi kunde bre ut oss precis hur vi ville.

Med en hel del lek i vattnet blev det dags för mat och sedan lite vilande för Ella i vagnen, somnade på två röda och sov nästan i 1,5 timma. Så det blev en hel del solande och avkoppling i solen för mig och Martin.

Tog sedan bilen hem för att invänta svärmor. Maten fick man levererad, kyckling sallad, vitlöksbröd och ett glas vitt på det. Hon ska åka till Sthlm imorgon och ville därför komma förbi och mysa med oss, med sig hade hon även ett helt kökssett till Ella med både kastruller, visp och en stekpanna. Där stod hon resten av kvällen och gjorde mat till oss, och Oj oj oj, där har vi den nya kocken i hemmet.

Därefter åkte farmor hem och Ella fick hoppa i säng, och jag och Martin kunde kolla på film, som varade i en kvart. Fick nämligen strömavbrott som höll i sig i nästan 2 timmar, så det blev godnatt för mig då jag nästan höll på att somna så Martin var iväg och hyrde om den idag. Dock tycker jag att dem kunde vara lite schysta och låta oss hyra om den utan en kostnad, men icke, rätt eller fel?


Ella görs redo för bad.

Dem finaste som finns är ni.

Mamma, håll nu i mig så du inte trillar.





Pappa och dotter går igenom allt man kan göra med iphone.



Dem gosigaste fötterna som man bara älskar att pussa på.

Gäääääsp.. Nu är jag vaken.

Anonymt.



Kommentarer
jennie

hehe.. inte för att de ni hyr filmen av ligger på min topplista.. men hade inte heller låtit er hyra om den gratis, dels för att man laddar ner filmer och sen, inte deras fel att ni inte orkade vara uppe längre:).. hade faktiskt bara fnisst om ni frågat mig.. men skit i det, för jag kommer att förlösa din nästa sötlök:)

2011-07-11 @ 20:22:33
Therese med Clara

Såg precis båda dina kommentarer, så ofta är jag inne på min blogg :P Svårt att få tiden att räcka till, speciellt nu när clara sällan sover middag och tar evigheter att natta på kvällarna. Mammas datortid tycker inte clara är prio ett ;) Annars är det bra med oss. Börjar närma sig inskolning nu =) Läskigt och spännande!



Och som svar på det du frågade i inlägget så tycker jag att var det en väldigt ny film kan jag förstå dem eftersom den annars kanske hade kunnat hyras ut till nån annan, var det en äldre kunde de varit lite schyssta =)

2011-07-11 @ 22:13:34 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback