The Black swan..

Igår blev jag så himla trött efter att vi hållt igång hela dagen och kvällen att jag inte ens orkade sätta på datorn och skriva på bloggen. Så jag tar igen det idag istället.

Igår när vi kom hem från badet så sov Ella i vagnen i hela 2 timmar, så vid fyra tiden vakande hon utvilad och vi kunde gå ut och leka vid lekplatsen för att sedan gå och äta på Dahls Corner här precis nedanför oss, närmare bestämt Löddeköpinge centrum. Vi har många gånger funderat på att gå dit, men aldrig blivit så, så nu tog vi tag i det. Tog varsin öl och Ella fick äpplejuice i glas med sugrör, och till det beställde jag pasta med kyckling och ostsås, och Martin tog grillspett med en sommarsallad. Maten var jätte god, förutom att Martins kött dock var lite för rött, men annars så var det jätte gott, super mysigt att även kunna sitta ute och Ella skötte sig exemplariskt. 

Kom inte hem förrens vid sju tiden och då blev det lite mer underhållning för lillan för att sedan gå och nattas. Gick inte många minuter innan hon somnade.

Jag och Martin hade hyrt en film tidigare, "The black swan". Inte att rekommendera om man Inte tycker om flummiga och små konstiga filmer, för det var precis vad denna var. Dock såg vi hela, och det måste nog vara rekord då vi alltid brukar stänga av, eller iallafall spola igenom filmen om den inte är bra.

Natt blev det för oss vid 23:00 tiden, och morgon blev det för Ella först vid fyra tiden, Oh nej. Fick lite välling och fick lägga sig mellan oss, men klockan sex tyckte hon att det var morgon på riktigt, och det var bara att öppna dem två och gå upp. Dock hann klockan bli sju och Martin gick upp. Tack älskling. Dock la sig Martin en stund när jag gick upp, så lite mer utvilad blev man väl, men man känner det verkligen nu på kvällen att man är Helt slut. 






Jag älskar er! 

Min andra, bättre, hälft.


Det kom en liten mus.. som skulle bygga huuus..

Sötnosen med sin otroligt blonda kalufs.



Dig älskar vi!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback