Lilla fot eller lilla hand

Det blev en jobbig natt då Ella vaknade till var och varannan timma, kändes det som iallafall, orkade inte ens kolla på klockan då jag var så trött. Var även så jäkla trött när jag gick upp i morse men Ella var pigg och glad som vanligt. Dock får jag säga att det är himla mysigt att känna hennes lilla fot eller lilla hand på natten och veta att man inte är själv.

Hon var så ledsen när jag lämnade över henne på dagis i morse, ush, ville bara gå in igen och ta upp henne i famnen igen. Men ibland har hon sina dagar att hon blir ledsen när man går men efter bara en liten stund har hon glömt det och springer och leker istället. och vissa dagar räcker hon ut armarna till fröknarna, dock har hon såklart sina favoriter och är inte dem där blir det väldigt svårt att släppa taget.

Nu längtar jag bara så mycket till henne igen, älskar att komma in på dagis och se att hon verkligen tar fart för att hoppa upp i famnen på mig. Så nu ihelgen blir det bara en massa kvalitetstid, bara vi tre.

Mannen i huset kommer hem ikväll så om jag tror rätt kommer det nog se ut på ett ungefär såhär:

Ella somnar vid 18:30
Martin kommer hem vid 19:00
Taccosen väntar på att bli uppäten
Ett glas vin och en öl till det
Sedan ligger vi båda (jag) och snarkar.
Det är fredag, och det är Underbart! :)

Ha en underbar helg underbara människor.


En liten Ella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback