Knutor och stelhet

Läkarbesök idag för min ständiga huvudvärk, och blev inte så mycket smartare när jag gick därifrån. Ska på en tredje röntken och se hur det ser ut Denna gång. Visar det inget konstigt så blir det att gå till sjukgymnasten (som jag förstås redan provat) och se vad dem kan göra.

Spänningshuvudvärk säger dem flesta jag pratat med, och det kan det säkerligen vara, men vad gör man åt det? En massa övningar som man, iallafall inte jag, lägger någon märke till att det blir förändrat. Kanske har att göra med att jag inte orkar väntar heller, vänta på att det ska ge resultat, och därför lägger jag av efter första, andra gången.

Får väl kanske gå till en massör också, eller naprapat och försöka trycka ut alla knutot och stelhet man håller inne med. Sedan är jag väldigt dålig på att ge mig den tiden också, tycker inte att jag har någon tid alls över, man vill ju göra så mycket annat och hinna med sånt som man hellre tycker är viktigt. Men där får man försöka bli bättre, mer det är nog värt det än att gå runt och ha det så här hela tiden.
                           
                                                                          
                                                                              Tack för att jag fick gnälla av mig lite.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback