Inte så sugen.

Jag har inte riktigt haft bloggen som första prioritet tyvärr, då jag först haft en liten älskling som varit sjuk, och sedan råkade jag ut för det själv också. Så denna helg låg jag med hög feber, ont i kroppen och på det halsont, så 25 års fest som var inplanerad blev inställd för min och Martins del, och fy vad det kändes surt.
Då vi inte gör så mycket av den sortens aktiviteter så ofta, såklart då man har en till liten underbar själ att ta hand om, så var detta riktigt otur i oturen.

Annars har jag tyvär inte känt mig riktigt sådär super sugen på att uppdatera på bloggen, då det känns ibland som att allt man skriver inte riktigt kommer ut till alla jag vill. Jag älskar verkligen att skriva, har på något sätt blivit en slags vardag för mig, iallafall innan jag började jobba.

Men jag vet inte riktigt om det är så många trogna själar kvar där ute som fortfarande vill läsa om vårt rätt så vanliga liv. Jag skulle i såfall vilja ha lite push från er alla. Vill ni fortfarande ha regelbundna uppdateringar, och i såfall är det något ni speciellt vill läsa om, eller har ni några frågor/funderingar så bara skrik ut dem.

Jag skriver så länge ni vill ha oss, för jag älskar att kunna dela med mig av min underbara familj, för bloggen har ändå blivit någon slags dagbok som andra får ta del utav också.

Jag vet att min familj uppe i Stockholm läser flitigt och för det är jag himla glad. För på den vägen har dem chansen att följa med på Ellas resa och inte missa allt för mycket fastän vi bor så långt ifrån varandra.


Ella kommer med första frågan. "Vem vill fortfarande vara med och läsa min blogg, räcker upp en hand"?




Kommentarer
Caroline

Jag håller med ella

2011-07-18 @ 22:38:24
Cissi

Kör hårt!

2011-07-18 @ 22:38:52
felicia - 19 år och mamma

haha gud va söt bild!



att blogga ska inte kännas som ett tvång och verkligen inte komma ivägen för ens privatliv.. de små godingarna är ju viktigast :)

2011-07-18 @ 22:59:22 | http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Elin

jag och Matilda räcker upp våra armar

2011-07-18 @ 23:01:58 | http://lillamyojag.blogg.se/
nanna

jag räcker upp en hand! :D dålig på att kommentera... men jag läser :)

2011-07-18 @ 23:17:45
Sara Andersson

Jag vill:)

2011-07-19 @ 00:24:48
Therese med Clara

jag tycker det är jättekul att läsa =) även om jag för det mesta gör det i det dolda numera. Är superdålig på att kommentera.

2011-07-19 @ 09:21:00 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
jessica

Jag tittar oxå in lite då och då :)

2011-07-19 @ 13:03:25 | http://iiicaa.blogg.se/
Anonym

Jag håller också med Ella! Läser ofta din blogg för jag gillar sättet du skriver på. Så jag hoppas att du vill fortsätta blogga!

2011-07-19 @ 13:36:41
Marie ✿ BF 26 juli

Ja jag gillar alla dom där silver "sakerna" som finns :D Våran lilla ska döpas sen så småningom också så man får väl vänta till efter innan man köper själv för jag kan tänka mig att det är populära dop presenter :)

2011-07-19 @ 14:36:07 | http://lifebymarie.blogg.se/
Emelie

Jag läser :)

2011-07-20 @ 08:49:47 | http://ahlboms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback