Hon har bestämdheten i sig minsann.

Var och handlade efter att jag hämtade Ella på dagis, och handla med henne är faktiskt inte det lättaste. Ibland kan det gå jätte bra och andra gångerna går det inte alls.. Man får ta det man ska ha, foort, och sedan utspringandes som en jäkla dåre.  

En bestämd dam är vad vi har, och får hon inte som hon vill direkt, ja, då visar hon det. Spelar ingen roll vart vi är någonstans.. Hon ville gå ena hållet och vi skulle det andra, såklart. Då blir det självklart ett jäkla liv. Även när man kommer hem, hon vill absolut sitta kvar i vagnen, och tar man upp henne därifrån så lägger hon sig raklång på golvet och skriker.

Är det någon mer som har en himla bestämd och envis raring hemma hos sig?

Är det nu trotsen börjar smyga sig på tro?



Men men men, det är ju bara 10 kronor, för TVÅÅ!

Om Ella får bestämma, helt själv, blir det detta som får följa med hem. (Dock säger inte mamma nej varje gång)

Tjejen som man mest är van att se henne..



Kommentarer
Elin

hahaha kunde inte låta bli att skratta när jag såg hennes vagn =) dom lär sig snabbt. Kan berätta att vi har en likadan bestämd dam här hemma

2011-07-01 @ 22:26:33 | http://lillamyojag.blogg.se/
Jessica

haha ja jag känner verkligen igen mig :p

2011-07-01 @ 23:12:27 | http://iiicaa.blogg.se/
ellenojag

haha här hemma har vi också en jäkligt envis och bestämd llite dam! förstår itne att man som 1,5 åring kan ha så stark vilja!



Jag jobbar nästan 100 % nu på sommaren, men ska klämma in 3 veckors semester också! Vilka fina bilder från er semester, ser att ni haft det super bra!! blir det fler resor i sommar? eller stannar ni hemma i Sverige? kram sötisar

2011-07-04 @ 20:39:46 | http://ellenojag.blogspot.com
Linn

haha likadant här hemma. Har en pojke som blir 2 i september. Han äääälskar att handla o gå med vagnen och ibland går de bra. MEn ibland så spriger han runt o vill att jag ska jaga. Han vill plocka med sig vindruvor, banan (får han inte lägger han sig ner o skriker), plocka lösgodis vill han med. Puh, efter vissa turer till affären är man helt svett :)

2011-07-05 @ 08:43:39 | http://s0eet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback