Håll nu tummarna.

Natten har varit sisådär. Ella vaknade vid halv två i natt och bara gallskrek, och efter att Martin stått i ca 40 minuter och vaggat så gick det inte mer och hon fick komma in till oss.

Efter att ha gosat in oss alla tre i sängen så kunde man väl så smångom somna om. Varm och dann vaknar man av att Ella ligger med halva kroppen på mig och snarkar. Så började vår morgon, hur började er?

Sedan har vi det här med smygandet på morgonen. Mina två älsklingar ligger och sover bara rummet bredvid och själv går man runt och tycker att man tassar, men när man ska vara så tyst man bara kan, ja då låter Allt så jäkla mycket mer istället. Bara rinnande vatten som skall hällas i kaffebryggaren låter som ett högt vattenfall, och vips blir det översvämmning.

Ska bre en macka som man tycker inte borde låta något speciellt, men just det dr pappret som brödet ligger i ska ju fasiken låta som om man tar upp en chipspåse på Biografen, och istället för att andra hyssjar åt en så står man i köket och hyssjar till sig själv istället. Och samma där med stolen man ska dra ut och sätta sig på. Knaaaak!

Idag blir det en lång dag för både mig och Ella då Martin ska iväg idag och kommer inte hem förrens i natt och jag slutar inte förrens vid 17:00, men som det hade gått igår så hoppas jag att det går lika bra idag. Håll nu tummarna!


Vår lilla maskot här på jobbet.. så söt!



Kommentarer
Therese med Clara

haha jo Clara envisas också med att ligga PÅ mig andra halvan av natten. Det är rätt mysigt, men hjälp vad varmt det blir nu på sommaren :P



Hur går det nu på jobbet, trivs du? Är lite avis tycker det verkar superkul att jobba med barngrejer =)

2011-07-07 @ 15:00:42 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback