Här blir det surf framför Idrott

Öppna förskolan blev det idag på förmiddagen, hade verkligen super trevligt och det var en himla lugn stämning tyckte jag. Ella sprang runt och lekte utav bara den, och jag kunde sitta och prata med dem andra mammorna. Det är så skönt att se att det går så bra när vi är borta, för hon leker ju verkligen, så detta är ändå ett litet prov för hur dagis kommer att bli. Jag vet att Ella kommer att få det jätte kul på dagis, och få en himla massa kompisar som hon sedan kommer att ta hem hit så småningom.

Imorgon ska vi till dagiset och hälsa på, så det ska bli jätte spännande, och jag hoppas verkligen att det kommer att kännas bra när vi går därifrån. Att vi verkligen har valt rätt, men det kommer gå super!

Planerna blev ju därför lite ändrade då jag totalt hade glömt bort att vi skulle dit (minnet är sämre än sämst ibland), så det får bli skattkammarön i nästa vecka istället.

Idag har vi äntligen fått hem en väggtext som jag vann på tradera och den blev perfekt där vi satte den. Skulle egentligen haft den bredvid vitrinskåpet, på andra sidan då vi har Ellas fina tavla på den andra, men vi tyckte att den passade bättre vid trappan. Så varje gång man kommer ned från ovanvåningen blir man himla nöjd och det gjorde ett riktigt lyft för hela vardagsrummet i sig. Men sen får man ju faktiskt säga att det som gör Hela vardagsrummet är såklart tavlan på Ella. :) 

Nu har vi fått Ella att nanna, Martin ska titta på idrottsgalan och jag tänkte sitta här lite och surfa runt.

Hoppas ni alla haft en super dag ni med.








Vår alldeles egna solstråle. Du förgyller våra dagar varenda sekund.



Kommentarer
Therese med Clara

Vad söt hon är på bilden där hon sitter och tittar ut genom fönstret, som hon funderar över livets gåta :D



SV: Tack för din kommentar. Är lite jobbigt det där, vi har ju inte känt varandra så länge så svårt att veta hur mycket man kan dela med sig av. Men vi har inte haft det så bra, bråkat nästan varje dag. Bara vetskapen om att vi ska separera har gjort att vi inte har haft ett enda bråk den senaste veckan så är uppenbarligen rätt beslut vi har tagit. Är mest ledsen för claras skull =(

2011-01-17 @ 20:49:52 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Elin

du mena väl idrottsgalan inte os hihi, hoppas det gick bra på dagiset

2011-01-18 @ 15:22:39 | http://lillamyojag.blogg.se/
Tessan och Tova

Vi vill ju se tavlan på ella =)

du får ta lite bilder på ert hem tycker ja =) ni får ha de så bra kram

2011-01-18 @ 20:07:25 | http://tovasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback