Lekt med bilen.

Det blev inte hipp hipp igår, utan det blev filmen som gick på 3:an istället, upptown girls. Jag har sett den några gånger men aldrig sett hela kom jag underfund med igår. Den var riktigt bra och efter det gick jag faktiskt och la mig, vid halv tio. Skönt att bara lägga sig i sängen och riktigt slappna av och jag visste att Martin skulle komma hem vid tio tiden.

Ella vaknade en gång lite innan Martin kom hem, men sedan sov hon till tjugo i nio i morse. Idag har vi varit ute i vanlig ordning, tycker det är så skönt att komma ut på morgonen och Ella får sova vid sin tid på förmiddagen.

Vår byrå som stod i arbets/gäst-rummet fick vi sålt idag, en tjejkompis som var här såg den och vi skulle ändå sätta ut den på blocket då vi inte hade antingen plats eller användning för den, så dem köpte den idag. Så nu har vi lite mer space här inne och det behöver inet vara så trångt.

Nu i nästa vecka på tisdag ska vi till skattkammarön med en kompis och hennes barn, onsdag blir det nog relativt lugn, och torsdag är det dags för Ella att gå på sitt första, förutom hennes egna, kalas. Hennes kompis Tuva blir hela 1 år.

Nu blir det snart One three Hill för min del och vi hade även tänkt hyra film i kväll, men nu känns det riktigt mörkt ut på den fronten, känns som att man har sett alla som kommit ut, och det är väl typ en som har varit bra. Någon som kanske har något bra filmtips som ni vill dela med er av så är det välkommet :)

Jag och Ella har precis varit inne i hennes rum och åkt lite bil.









Kommentarer
lejjne

shutter island, inception.. sen fick jag hjärnsläpp :P

2011-01-17 @ 09:00:51
Maja

va kul! jag ser fram emot den dag när Siri springer runt här hemma. Tror inte det är långt tills dess :) '



hehe nä inget syskon än.. får gärna vänta några år till för min del. Själv då? nu vill jag ge all fokus på Siri när hon är liten men så småningom kommer man nog känna att både vi och Siri hade tyckt det varit kul med ett syskon. Men ingen brådska.. ;) kram

2011-01-17 @ 11:12:53 | http://majapirayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback