Sol, sol vart är duuu?

Även idag har det varit en skön dag. Fick sova till åtta och äta frukost med dem underbara sedan tog vi på oss och gick en långpromenad. Ella pekar på allt och säger där, där, där och hon älskar traktorer.

Sedan har jag varit iväg på Nova Lund och strosat lite för mig själv. Hittade äntligen min klänning jag letar storlek på, mitt framför ögonen hängde den och va ju så tvungen att handla den. Så med den klänningen inköpt känns det inte alls lika långt till Turkiet, såg framför mig hur jag skulle bära den och vara underbart solbränd och vara med mina nära och kära. Sooool, du är efterlängtad!

Martin var och spelade tennis en stund efter att jag kommit hem så jag har ordnat lite med hemmet, som jag älskar! Jag älskar verkligen detta hus vi bor i och det blir bara finare och finare. Så nu är det vårt rum som skall fixas lite med en hylla och inköpa en tv. Vet, vi har sagt innan att vi inte ska ha tv i sovrummet, men det är ju så mysigt. Att ligga tätt intill och titta på en spännande film och kunna somna när man vill.

Vi hyrde en film igår som hetter The killers inside me. Lite små skum och väligt mystisk film, men den var ändå helt okej. Var en film man tyckte var sisådär i början men som man absolut ville fortsätta se ändå. Hyr och få din egna uppfattning, alla har ju som sagt olika smak.

Pluttan så go och glad som vanligt!








Kommentarer
Therese med Clara

Vad mysigt med en solsemester! Vi pratar också om att åka iväg nånstans. Får se om det blir nåt eller om det är prat som vanligt :P

2011-01-05 @ 20:30:22 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Therese med Clara

det låter verkligen hur kul som helst =) Hur ser det ut i er kalender i mitten av februari? Vill ju ha barnkalas för Clara men det börjar bli svårare nu när folks vardag kommer igång! Blir nån helg eftersom min skola också börjar nu.

2011-01-06 @ 20:38:25 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback