Sjukstuga.

Ja, idag är en sjuklig dag för Ella, dock lite för mig med. Kände mig hängig och ont i halsen när jag vaknade och min ständiga huvudvärk förföljer mig som ett svart moln dagarna i enda.

Ella sov oroligt i natt, och fick ibland små hostattacker. Så idag har vi varit och handlat hostmedicin som förhoppningsvis får bort det irriterande slemmet som sitter i vägen.

Tyvärr fick vi då lämna återbud till Tuvas 1-års kalas :/ Kändes jätte tråkigt då vi båda var så sugna på och få kalasa riktigt ordentligt. Och det var som jag sa, det ska tyvärr alltid vara när man ska hitta på någonting speciellt, slår liksom aldrig fel.

Men så förutom att vila idag, så tog jag med mig Ella ut så vi båda kunde få i oss lite luft. Hon fick även gå själv en liten stund, men såg sedan att hon såg jätte trött ut och blev kall om sina små kinder, så hon somnade i vagnen istället. 

Nu är det snart dags att få på Ella sin pyjamas och sedan bums i säng och hoppas hon kan sova bort det sjuka. Sedan slår det aldrig fel att någon utav oss är sjuka när Martin ska iväg, som idag. Han åkte till Sthlm och kommer hem imorgon. Typiskt!

Hoppas iallafall att ni andra där ute har haft en underbar dag och vaknar upp pigga och krya imorgon.





Sån dum mössa, såhär ser man den sitta hela tiden hur mycket man än försöker dra upp den.



Ella är ute och går.





Kommentarer
Jessica

Ni får krya på er. Har du inte varit och kollat det med huvudvärken än?

2011-01-20 @ 19:18:04 | http://iiicaa.blogg.se/
Annika

Krya på er!!! kram

2011-01-20 @ 22:31:04 | http://matannika.blogg.se/
Annika

hej igen....=)..

var lugnt på babycafét idag..inte alls så fullt som vanligt...

m¨nga som ligger sjuka nu....=((.

jag skall inte börja jobba förräns i september.

Jag tar bara ut 4 dagar i veckan....men vi får väl se....försöker ju få till en lillasyster..=))..

kram

2011-01-20 @ 22:33:52 | http://matannika.blogg.se/
Elin

Ja det är synd om våra loppor, hur mår ella nu då? haha jo visst är vi förälskade fortfarande men det är ju inte riktigt på samma sätt som den dära nyförälskelsen =)

2011-01-21 @ 18:21:48 | http://lillamyojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback