Inga problem.

Babycafet idag faktiskt, fast i Arlöv. Var inga problem att vi kom dit nu någon månad till innan verkligheten kommer ifatt oss.

Ella hade så roligt och sprang runt, absolut inga problem med större barn heller, då det var några stycken där som sprang runt. Dock var det en större tjej som drog i Ella två gånger och en utav dem ramlade hon. Vad sur man blir, säkert inte meningen, men man blir ändå lite små sur, för en sekund. Men det gick bra och Ella struntade i det och forstod nog inte ens vad som hände.

Snart kommer faster/gudmor Jeanette och Daniel på besök och ska äta lite middag här. Kött, pommes och beainesesås, gott ska det bli. Bad även Martin köpa hem gottis till ikväll. Förstår inte, jag är så sugen på godis och allt onyttigt hela tiden nu. Försöker att dämpa suget med knäckebröd eller vatten, men spelar ingen roll och efter ett tag blir jag sugen igen. Då tänkte jag att, istället för att gå runt och vara sugen hela tiden så kan man lika gärna äta det så kanske det blir bra sen?





Kommentarer
Annika

söta illa Ella..

hon är ju så docksöt...=)..

missade cafét idag...=(.. hade fullt upp...men nästa vecka..=)..

men jag lär med gå där ett tag till...de sade ju det var ok när jag frågade på julfesten...

Ha en toppen helg...

kram

2011-01-13 @ 23:23:38 | http://matannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback