Vad kan vara bra att ha?

En tidig morgon för mitt hjärta, han har nämligen åkt till flygplatsen nu för att åka till Stockholm. Möte på jobb, och imorgon ska han stå på mässa, så han kommer hem imorgon kväll. Så idag har jag och Ella en heldag och kväll tillsammans, och det första vi ska göra är att lämna in bilen, roligt va. Näe, börjar bli lagom trött på vår Volvo nu, känns som att den lämnas in rätt ofta nu för tiden.Sså vi börjar se över det hela och kanske byta in den till en annan.

Efter Det roliga ska vi åka och inhandla lite nya kläder till Ella inför dagis. Vad kan vara bra att ha?

Jag har köpt regnkläder och en himla massa vantar, och hon har även sin overall. Vad mer? Det är nu på måndag som dagis börjar, så vill ju vara rätt så förberedd.

Natten då, hon vaknade två gånger, så en gång mindre iallafall, glad för det lilla. Först vid tolv då Martin gick upp, sedan vid två då jag var uppe med henne och fick även ge henne välling, sedan somnade hon om själv eller lite gnäll. Vaknade sedan vid halv åtta. Nu ligger hon i sin säng och snurrar runt och försöker somna, har dragit ut sängen vid dörren så hon ser mig och det brukar fungera. Martin har gjort det ett par gånger och helt plötsligt har hon somnat. (Som hon precis har gjort nu) 


Froosh; Goji. Ella älskar den lika mycket som vi gör.



Kommentarer
Jennie edinge

Kudde, snutte, inneskor, blöjor, fleecejacka, regnkläder+stövlar, vindställ, tjockemössa, tunnare mössa, bantar tjocka och tunna..halsduk .. Kommer ej på mer nu..

2011-02-04 @ 15:18:30
Sofia

Extrakläder, strumpor-byxor-tröja, fleece underställ att ha under regnkläderna, raggsockar till gummistövlarna.

2011-02-04 @ 19:34:54
ellenojag

Spännande med dagisstart i övermorgon, kommer gå jätte bra. Vi "börjar" också på måndag, blev ju bara 2 dagar förr förra veckan, innan basiluskern slog till!

Inneskor eller Moccasiner e bra att ha, fanns söta på Lindex såg jag!

lycka till på måndag!

kramar

2011-02-05 @ 23:11:29 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback