Gråa, regniga mörkret.

Man är helt slut, pga av vädret eller bara att man inte fått sova så mycket? Ja, trött är man iallafall. Ella ligger och sover nu igen, hon har dock sovit tre gånger redan idag, så det är jätte bra, så hon verkligen sover bort det onda.
Febern har lagt sig lite iallafall, inte alls lika varm, men den finns ändå där. Maten har hon dock varit väldigt bra med hela dagen, och fått i sig mycket vätska.

Bara jag som sitter och är sugen på onyttigheter hela tiden. Det har verkligen pågått ett tag nu, allt jag vill ha är godis, kakor och allt annat nyttigt. Vad ska man göra?

Nu sitter jag och tittar ut i det gråa, regniga mörkret och bara längtar tills imorgon natt, då älsklingen kommer hem igen. Varit mycket för honom hela denna vecka. Han har kommit hem efter att ha stått på mässor flera, flera timmar utan att få sitta en enda gång. Och då har han ändå kört upp till Göteborg och sedan hem igen på kvällen.

Denna kväll blir det dock bara jag och Ella då han är i Jönköping och ska vara i Örebro på morgonen imorgon.
Längtar verkligen tills denna mässa är klart, är även nästa vecka, så man kan få lite tid och bara njuta innan jag börjar mitt allvar igen.

I Ellas rum har jag ju framkallat lite bilder och satt i ram, Så fin med hennes små kompisar.
Togs på Ellas 1-års kalas. Tänkt vad lite foton kan göra mycket, lyser upp ett helt rum.





Jag brukar ställa mig i hennes rum och bara titta mig runt, tycker att det blev precis som jag ville ha det, hoppas bara Ella trivs i det också.



Kommentarer
Jessica

Blivit jätte fint :)

2011-02-10 @ 20:59:31 | http://iiicaa.blogg.se/
Matilda

Så himla fint det har blivit i hennes rum :) Mycket snyggt med tavelramarna!



Ha en skön helg!



Kramar

2011-02-11 @ 08:24:56
Linda

Fint rum till söt liten tjej :)

2011-02-11 @ 08:55:17 | http://linchisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback