Glad att jag bor här nere ;)

Då är det snart dags för mig och Ella att hoppa in i bilen och hämta upp vår älskade på Sturup. Hoppas nu bara på att allt går som det ska, då han iallafall för en kvart sedan inte nämnde någonting om förseningar.

Har ju verkligen varit kaos uppåt i landet, och det är så svårt att förstå när man sitter här nere och njuter av bar mark. Pratade med en tjejkompis uppe i Sthlm innan idag och hon sa att det ungefär är lika mycket snö som det var för någon månad sedan, om inte mer. Så man är rätt så glad att man bor här nere ;)

Annars har jag och Ella mest tagit det lugnt idag, haft ont i huvudet, Ella snorar fortfarande men febern har nästan försvunnit som tur är. Men vi trotsade oss själva lite på eftermiddagen och åkte och handlade lite tills ikväll och jag kunde även hämta ut min mobil som jag lämnat in för lagning. Var väl försig ingen lagning, mer programvaran som skulle uppgraderas. Dock tycker jag att den är på ett ungefär lika seg som innan fastän jag fått en Helt ny, hm?

Nu, är det dags att förbereda oss, är ju inte bara mig själv jag måste klä på så man får börja i tid. Ha en underbar fredag mina vänner.

Klätterapan är i farten.







Kommentarer
ellenojag

Ja vi ska nog vara glada att vi bor här nere, är så trött på kyla och snö!

Skönt att Ella mår bättre, de där dagisbasiluskerna är inge roliga alls!

ha en mysig helg lilla familjen! kram

2011-02-11 @ 21:44:53 | http://ellenojag.blogspot.com
nanna

skönt att hon verkar vara på bättringsvägen <3

2011-02-11 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback