Tyvärr är man ju bara människa.

Bloggen har verkligen blivit lidande måste jag säga tyvärr. Jag har inte mycket tid över längre, och när man kommer hem från jobbet är det såkalrt andra saker att prioritera och när allt är klart här hemma, ja då är man helt slut, lägger mig i Martins knä och ögonen släcks direkt. Man är trött helt enkelt.

Såklart vill man kunna göra allt och mycket mer men man är "tyvärr" bara människa och ibland räcker inte tiden till. Har märkt det på andra bloggar jag läser som har barn i Ellas ålder, att tiden inte riktigt räcker till där heller eller att lusten inte finns kvar längre tyvärr.

Men vill bara att ni ska veta att vår lilla älskling här hemma mår Jätte bra, och det lyser om henne varje dag. En bästa kompis verkar hon ha fått också på dagis, denna tjej har precis skolats in och är i ungefär Ellas ålder, lika blonda kaluffser har dem båda och sättet dem är på är på pricken. Detta fick jag höra för någon dag sedan när jag skulle hämta hem henne. Man blir verkligen varm i hjärtat och man får ännu mer respons på att hon har det bra vår alldeles egna stjärna.

Du gör oss stolta varje dag.


Städa hjälper hon gärna till med här hemma.




Kommentarer
Therese med Clara

visst är det skönt nu när de kan hjälpa till lite hemma! Allt tar visserligen längre tid, men det gör det lite roligare i alla fall =)

Det där med tid är inte lätt, tror alla bloggar jag har följt sen Clara var nyfödd har stannat av när barnen kom upp i ett års åldern.

2011-08-17 @ 22:54:52 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback