Gymma och träna så det ryker om det.

Snart kommer det börja eka här på jobbet, har försig gjort det nästan hela förmiddagen. Nämligen då att alla på mitt kontor där jag jobbar slutar nu klockan 12:00 eller 13:00 och själv sitter jag här till klockan 17:00 i kväll. Kundtjänst slutar nu, och kontoret uppe i osby stänger också.

Jag har ingen att koppla till och jag kommer inte att ha någon att prata med, så jag hoppas att ni vill lämna några fina kommentaren så jag kommer att ha någonting att göra på eftermiddagen.

Men upp med hakan Martina, efter jobbet blir det kina mat med dem underbara där hemma och helgen blir låång. Grillen ska fram (Sol, håll nu i dig tills på måndag) ett, läs Några, glas vin och familjen i min närhet. Rollerbladsen ska fram hade vi ju tänkt, så nu måste vi hålla det och verkligen ställa oss på dem, efter vad är det nu, minst tio år sedan, men det kommer nog gå. Man är väl inte helt off.

Vi har även börjat att gymma, träna så det ryker om det. I förrigår efter jobbet gick jag ut med Martin och Ella till sandskogen och jag sprang hela 4,6 km och Martin och Ella gick runt. Igår delade vi på det, så jag gick runt med Ella i vagnen och Martin sprang två varv, och sedan bytade vi. Vi har även inhandlat gymkort som vi friskt använder, och det känns toppen. Blandad träning är det roligaste och vissa gånger kan vi tillochmed träna tillsammans, så under tiden passar Ella och sin farmor på att mysa riktigt ordentligt. Nästa; Turkiet och all inclusive ;)










Kommentarer
Matilda

Åhh så härligt det ser ut :) Vi får springa tillsammans någondag, om det skulle passa :)



Ses nästa helg! Ska verkligen bli SÅ kul!!



Puss & Kram

2011-04-21 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback