Vår lilla pussgurka är så duktig.

Hon lär sig nya saker hela tiden. Igår så skrattade hon så hon höll på att kikna. Martin sprang fram och tillbaka framför mig med henne i famnen och jag stod och hoppade som ett fån och skrek kiss kiss kiss kiss, och det tyckte hon var såå roligt att man var tvungen att fortsätta länge länge med att säga just Kiss. Undrar dock varför Jag började med att säga det? haha.

Har haft en rätt så lugn dag idag. Jag kände mig hängig och hade jätte ont i magen i morse och fick avboka med Idag och Tuva tyvärr, men det gick över sedan på dagen så det var nog ingen magsjuka. Martin åkte till Sthlm i morse så jag och loppan har underhållt varandra hela dagen. Suttit och sjungit, klappat händer och krypit runt. Ja, det är det lillan är som bäst på. Haha, hon smiter iväg fort som attan.

Tycker vi har fått i en jätte bra rytm på Ella nu för natten. Har badat henne idag, gör dock inte det varje dag, och sedan efter det gör jag välling och sedan somnar hon i sin säng. Ligger och pratar lite för sig själv först, och sedan somnar hon så gott. Skulle vilja krypa ned i hennes lilla säng och hålla om henne hela natten, men jag trooor att det skulle bli lite trångt, ja, för Ella tar ju så stor plats! :)

Ska sätta mig och titta på Livet på BB klockan nio, då jag har hört att det skall vara bra? Så får väl se. Skall ta mig en kopp te också med min nya rosa kopp.

Vad finns bakom skrivaren tro?







Kommentarer
Catty

Haha lilla busfia :) Maten blev jättebra!! Men din var nog snäppet godare :) hihi!

2010-09-02 @ 08:43:05 | http://catty.se
Maria

Det är ju verkligen nu den "roliga" tiden börjar! Hade varit kul om vi bodde närmare varann så de kunde få leka :) Verkar vara rätt lika!

Kram!

2010-09-02 @ 21:11:27 | http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback