Vår älskade lilla tös.

Nu har vi handlat nässug från apoteket och den fungerar jätte bra. Ella är så duktig så, tycker det måste kännas obehagligt, men det är ju bara för en sekund sedan är det klart. Nu kan hon iallafall andas lite bättre och det är ju det som är huvudsaken.

Kanske ska åka upp till Sthlm nu på torsdag och stanna en hel vecka då Martin nu är ute och kör så mycket. Han åkte imorse till Göteborg för att sedan åka vidare till Sthlm nu på kvällen. Skall ha föredrag där för att sedan åka till Linköping och sedan hem och kommer hem på kvällen. Torsdagen och fredagen trodde han att det skulle bli att jobba hemifrån och kunna ha ta det relativt lugnt, då han Verkligen behöver det. Allt har ju gått så fort! Men så fick han reda på nu att han skall till Sthlm Igen på fredag eftermiddag för att vara med på ett möte, stackarn. Så därför hade vi tänkt att vi kanske bilar upp tillsammans på torsdag för att sedan bo hos min mamma och kan vara där tillsammans. Sedan på måndag skall Martin iväg igen till Sundsvall och lite överrallt, så han blir inte hemma på hela nästa vecka iallafall, så därför är detta ett bra tillfälle för mig också att kunna träffa lite kompisar och släkten och vara där en lite längre stund. Sedan så åker vi hem tillsammans när Martin är klar med sitt. Vi får se hur det blir.

Nu har jag ställt in Ellas säng i vårt sovrum om ifall hon vaknar inatt så har jag henne nära, och plus att det är mysigt att ha henne där nu när man är själv också.

Nu hade jag tänkt att titta lite på hemnet och se vad där finns. Sov gott allihopa. Förresten, lite synd att det inte var många kommentarer man fick på vad ni gör om dagarna, skulle ändå vara skönt att få lite tips och se hur andra gör i vardagen. 

Vår älskade, trötta lilla tös.






Kommentarer
Lejjne

Jaaaa kom till Sthlm hjärtat :D jag saknar ju dig!!

2010-09-27 @ 22:01:51
Maria

Gud vad skönt att hon är så himla snäll. Johan får hålla hennes armar och jag i henne huvud när vi använder den :/ Men den fungerar ju!



Svårt att veta vart man ska bo :/ Det är ju trist om han reser mycket.



När ska du börja jobba igen hade du tänkt? (om ni bor kvar såklart)..?



Kram!

2010-09-27 @ 22:10:36 | http://familjemys.blogg.se/
Caroline - Ellas mamma

konstigt att de sötaste barnen heter Ella =) så söt är er lilla docka. kram

2010-09-27 @ 22:51:15 | http://www.rarelady.se
Fröken M

nässugen är guld värd ! Viggo är inte över förtjust just när suger ur snoret, men jag antar att han är destå gladare efteråt när han kan andas normalt igen :)

hihi... viggo ser dnäll ut, men är ett riktigt litet busfrö :)

ha en bra dag !

2010-09-28 @ 10:12:29 | http://frokenmela.blogg.se/
tessan

jag och tova gör inte så mycket, tar nån promenad, går på babysim, baby massage på öppna förskolan (mini kurs) har en mamma grupp som är guld värd, dom hittar på saker varje vecka iaf, nån promenad här o en där m.m. =)

Ja du har du ingen du kan gå o bada med en gång i veckan kanske el så ?=)

kram

tessan o tova

2010-09-28 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback