Vad gör man..?

Ella tokvägrar och ha mössa på sig, eller ens luva för den delen. Den skall av fort som attan. Direkt när man sätter på henne den så måste man underhålla henne toksnabbt för att hon skall tänka på annat, men så efter en kort stund är handen där och rycker bort den.
 
Nu när det är sånt hemskt kallt väder är jag så rädd att hon skall få öroninflammation, så jag vet inte hur jag skall göra? Är den någon annan som har samma problem, så skulle jag bli överlycklig för att få några tips på hur man kan gå tillväga. Vill ju inte att lillfisen skall bli sjuk :)

Annars idag? Har fått en underbart bra nyhet, men ändå jobbig. Något som kan förändra mycket på båda sätt, men mest på det positiva sättet. Ibland är man självisk och tänker mycket på sig själv och familjen, men det måste man göra då det kommer förändras en hel del, iallafall nu ibörjan. Men, jag kommer in på detta mer sedan när det är officiellt.

Ella har sovit väldigt oroligt inatt och vaknar hela tiden. Det som hjälper är att ha henne i famnen men så fort man lägger henne ned blir hon ledsen, så tog in henne till oss och la henne i mitten. Blev dock inte mycket vila för mig och Martin då hon rörde på sig ständigt hela tiden. Men så måste hon ha somnat någon timma för att sedan vakna igen och börja klättra, på oss. Men idag har jag och Ella tummat på att hon skall sköta sig natten till lördag och sova hela natten för att göra farmor glad, och även mamma och pappa.




Duktiga lilla flicka!



Kommentarer
FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

va fina bilder :)

2010-09-08 @ 12:48:24 | http://faakies.blogg.se/
Classy - ung blivande mamma!

Så söt hon är :)

Haha ja jag kan tänka mig att man saknar det :)



Allt bra med dig?

Kram

2010-09-08 @ 14:12:12 | http://classys.blogg.se/
Maria

Vi har samma mössproblem.. Suck! Som du säger så gör det ju inget än men snart MÅSTE hon ju ha den på sig. Solhatt i somras var också helt omöjligt!



Tyvärr inga bra tips men tar också gärna emot om något har hittat ett bra sätt att behålla mössorna på huvudet!



Kram!

2010-09-08 @ 16:49:10 | http://familjemys.blogg.se/
ellenojag

Som tur är älskar Ellen mössor, är så rädda att hon ska bli ett "öronbarn" precis som jag var!



va det för söt klänning/tunika Ella har på sig??



kram på er

2010-09-10 @ 00:29:16 | http://ellenojag.blogspot.com
Sofia - Mamma till Levi (inget lösen längre)

haha min LEvi gör lika dant! Han blir vansinnigt arg och sliter i mössan tills den e av. Vrålgrinar tills hans dumma mamma förstår hur gärna han INTE vill ha något på huvudet.... suck!

2010-09-10 @ 00:48:33 | http://sofiahivall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback