Gung gungeligung

Det jag skrev om innan som jag inte riktigt kunde skriva ut om var att min älskling, Martin, har fått en ny tjänst inom Froosh och har nu blivit account manager och kommer nu ha hand om hela Sverige istället för i bara Malmö. Så ett mycket Stort grattis till vår lilla gubbe som verkligen har varit så duktig, och då han bara jobbat i tre månader så säger detta mycket. Bättre villkor, lite mer resande men ändå inte många övernattingar och ett bättre ansvar. Jag får ju ändå säga att jag var kluven till det först då man tänker som jag skrev innan på familjen och Ella och allt, men sedan måste man ju se det positiva i det hela och glädjas åt det också. Dem första månaderna kommer nog bli en hel del jobb och resande men sedan kommer det ju lugna ned sig och bli super. Vi är stolta över dig hjärtat!!

Annars har vi varit och handlat lite leksaker till Ella på Toys R Us. Provade även på gunghäst, bil och gåvagn och det tyckte hon var roligt. Dock känns gåvagnen väldigt instabil för henne just nu så vi väntar lite med den och låter henne gå med oss istället.








Kommentarer
Catty

GRATTIS TILL ER GUMMAN! Bra jobbat av Martin!



Haha, Ella är verkligen underbart söt. Kolla hästen :) Aww :)

2010-09-09 @ 08:20:31 | http://catty.se
jessica

Grattis martin :)

aaa det är ju den söta hästan från toy story 3 :p

haha vart jag tagit vägen :p ja jag har varit lite hos syrran o så inte blivit så mkt bloggande de senatse dagarna så tänkte ta o skirva lite nu. :)

2010-09-10 @ 08:38:10 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback