Snorigheten fortsätter.

Fortfarande snorig och nästan ännu värre idag. Ella vaknade igen när vi skulle sova igår kväll, och även en gång till på natten men sedan sov hos sig igenom och på morgonen tog Martin henne så jag fick sova en stund till. Behövdes får jag säga, men hade egentligen behövt sova på dagen också men så fort jag skulle lägga mig och vila vaknade Ella. Så fort jag hostade till lite vaknade hon, så det var ingen idé så vi gick ut och gungade lite.

Nu håller jag på och fixar lite med min blogg, men det går inte alls som jag vill. Är inte alls duktig på sånt och skulle väl egentligen behöva hjälp. Får såna idéer när jag tittar in hos andra bloggare men kan ju ingenting själv.

Inget café blev det idag, såklart. Tycker inte att det är okej att gå iväg på sånt när man själv är sjuk eller sitt barn. Hardock inte gått på öppna förskolan eller caféet här heller, alltid någonting som kommit i vägen eller varit sjuka.

Nu sitter vi och väntar på att Martin skall komma hem och vi kan äta.








Kommentarer
Jenny

sv: Tack! Han blir 5 månader nästa vecka! Tiden går så fort. Hur gammal är din lilla tjej?

2010-09-23 @ 18:10:37 | http://jennysofi.blogg.se/
jessica

jag har med försökt fixa med bloggen jätte många ggr. men fattar inte hur man ska göra :p

2010-09-23 @ 18:45:44 | http://iiicaa.blogg.se/
ellenojag

Hoodtröjan är verkligen en favorit här hemma med, så himla fin. Jeansen köpte jag för första gången i våras, sen köpte jag en storlek större på rean i sommras, så tror tyvärr inte de finns kvar, hade gärna köpt ytterligare ett par istörre storlek ;)

2010-09-23 @ 23:06:18 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback