Inget babycafét

Kände inte för att ta med Ella dit där säkerligen många småbarn är sjuka. Hört att många är förkylda precis som Ella har varit, men hon börjar bli mycket bättre nu, tack och lov. I och med att vi åker iväg på fredag så känner vi absolut inte för att riskera någonting i onödan. Så istället tänkte jag gå ned med Ella till center syd och hämta ut ett paket först och främst och sedan tittar vi väl lite i affärer. Ellas mormor har bidragit med pengar till en overall för Ella, så hade tänkt att se om vi hittar någon sådan också.

Annars så händer det väl inget speciellt just idag. Martin kanske åker och kollar matchen idag iallafall om han får en biljett. En kompis till oss hade kanske några stycken över. Jag har dock inte bestämt mig för om jag också följer med om där finns till mig med. Återstår och se först och främst Om där finns någon kvar. Sedan får vi se om vi får barnvakt, för hade helst inte velat ta med Ella till matchen, inte idag iallafall, då man vet hur det kommer att vara, sedan har vi inga hörselskydd till henne heller.

Nej, nu skall jag ned och klä på mig så vi får någonting gjort idag.





Kommentarer
Johanna - mamma till Leia

sv: hehe, ja eller hur :)

2010-09-07 @ 10:01:22 | http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback