I min famn.

Lilla ängeln vaknade och var lite ledsen för en liten stund sedan. Tog upp henne i min famn och höll hårt och ville bara ha henne hos mig hela natten, men det blir lite svårt. Så la ned henne då hon verkade ha somnat men då blev hon jätte ledsen igen så tog ned henne till nedervåningen och hade henne hos mig. Och hon somnade, hos mig, i min famn. Det är verkligen inte var dag hon gör det. Åh, det var så mysigt!! Dofta in hennes doft och känna hennes andningar mot min axel.

Nu ligger hon i sin säng och snuttar så gott. Nu är det bara Martin som saknas! God natt kära ni.





Kommentarer
Veronica

Hej, fast byrån har vi inte gjort ngt med. Den är orginal från Ikea. Kika där :)



Vi har gjort om sängen & bokhyllan :)



kramis

2010-09-02 @ 23:48:15 | http://attblifler.blogg.se/
jessica

det är så mkysit när dom somnar hos en så :)

hehe ja det tänkte vi med. Så vi får ses snart. både du, jag o flickorna o sen kan vi ta me männen oxå en dag tycker jag :)

puss

2010-09-03 @ 07:56:51 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback