Höstdagen är kommen.

Ella blir bara mer och mer förkyld. Röd runt ögonen och rinner i näsan, trött hela tiden men hon kan inte slappna av och sova. Iallafall inte på nätterna, på dagarna går relativt bra, somnade nu precis. Den bästa medicinen är ju faktiskt att vila. Har varit uppe en hel del i natt, även haft henne hos mig och var så mysigt. Dock har jag svårt att slappna av och somna om när jag varit uppe. Så det har ungefär blivit 4 timmars sömn i natt allt som allt.
Ikväll kommer iallafall Martin hem och förhoppningsvis kan han ta henne på morgonen så jag får sova ut lite grann.

Snart kommer Jessica och Nikki och hälsar på. Hade egentligen tänkt att ställa in det men dem ville komma ändå, så jag hoppas dem inte blir smittade. Får dock hoppa att åka till Louise ikväll då jag inte vill åka iväg med henne, blir nog bara värre. 

Ush, vet inte om det är kallt ute eller inte, men det stod iallafall på vår termometer att det är 7 grader ute nu, och det är inte speciellt varmt fastän solen är framme. Nej, nu blir det att ha jacka och halsduk på sig.

En lite mindre plutta.

 




Kommentarer
sara - mamma till wilda

Åh, hoppas skruttan snart blir kry igen

2010-09-29 @ 22:24:20 | http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback