Hängig men ändå så livlig.

Vår lilla prinsessa är så otroligt underbart på alla sätt och vis. Fastän hon är så förkyld och näsan bara rinner så är hon sitt underbara jag ändå. Hon var helt tokig i trappan idag. Hon låg på mage och helt plötsligt sitter hon på knäna, och därefter reser hon sig fort som attan. efter en liten stund så tar hon sig från första steget till det andra och hon är påväg att börja klättra ännu mer men då sa jag stopp för denna gång :) Hon börja tillochmed klättra upp på mig när jag satt på golvet också, tokunge. Hur kan det gå så fort när det gäller våra små? Fick med det på film faktiskt, för det är ändå ett väldigt stort ögonblick och vad är bättre än att få med det på film. Annars brukar det vara att man aldrig har kameran när den behövs som mest.

Martin är hemma nu och äntligen är familjen tillsammans igen. Nu är det flera veckor tills han skall åka igen till nästa konferens, och i nästa helg åker han och jag till ystad och har det mys bara han och jag. Hoppas bara på att vår ängel är frisk då.

Då busungen är i farten, då kan vad som helst hända!




Påväg ut för att köpa näsdroppar, därav mössan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback