Fika och lite shopping.

Var iväg och fikade med världens bästa Jeanette tidigare idag. Ella hade det jätte kul med henne, slängde ned allt hon fick på golvet. Hon fick även tre stycken jätte fina tröjor utav faster och ett par jeans av sin mamma. Gick in på Obs för att handla lite och Ella hade kastat iväg mössan någonstans som vi inte hade märkt, så när jag kom utanför och var påväg till bilen upptäckte jag det, och gick tillbaka med tunga påsar, Ella i famnen och vagnen på andra sidan. Gick runt hela affären och när jag tillslut kom till kassorna va det någon som hade lagt upp den på en hög med godiskartonger, så tack så mycket för det.

Ella är ju fortfarande så fruktansvärt förkyld och man vill bara hålla om och hoppas att det skall hjälpa mot det jobbiga. Får nu se hur denna natt blir, hon andas inte lika tungt nu iallafall. Hon ligger så sött i sin säng inne i vårt sovrum, så skall bli mysigt att få krypa ned bredvid och höra hennes andningar och hennes små suckar. 

Jessica och hennes lilla Nikki kommer över imorgon på lite fika och promenad och sedan på kvällen skall jag och Ella till tant Louise. Sedan hem igen för att få träffa världens bästa man!

Nu skall jag ned och fortsätta titta på filmen som går på kanal 5. Ha en trevlig tisdag kväll allihopa.

Dock bilder från förra fikan, glömde ta denna gång.









Kommentarer
Maria

Gud vad fin hon är :)



Jag kommer börja jobba i januari. Ska då jobba heltid till april, sen blir det 50% till hon börjar på dagis i augusti! :)

2010-09-29 @ 08:10:50 | http://familjemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback