Brr! Hösten är nog kommen.

Storm ute! Har börjat med en fleeceoverall till Ella nu, för känner verkligen att det behövs. Tänkt att vi snart är inne i Oktober? Vart tog egentligen sommaren vägen. Kändes inte som att den var klar här ännu, så därför känns det nu extra jobbigt när hösten är på ingång.

Både jag och Ella sov oss igenom hela natten och vaknade utvilade. Så vi båda fick i oss mat och åkte sedan iväg till center syd och tittade lite. Hittade en massa fint till Ella, som en ny pyjamas och kofta men väntar lite tills Ellas mormor och gammelmormor kommer ned. Mycket roligare att gå och titta tillsammans.

Ikväll ska jag iväg på tjejträff hemma hos Catty och det bästa är att alla kunde komma denna gång, brukar inte bli så ofta. Så ska lämna Ella hos hennes farmor vid sex tiden så får hon vänta där tills hennes pappa kommer och hämtar henne. Får se om jag följer med ut ikväll, för i såfall väntar nog Martin hemma hos hans mamma så han kan hämta mig, underbara du! För det är lite omständigt att ta sig från stan hem till oss, speciellt på natten.




Går förresten mycket bättre med att få på Ella mössa, som tur är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback