Väldigt skön morgon.

Jaa! Natten var fantastisk. Ella vaknade endast en gång precis när vi skulle lägga oss och Martin gick in och nattade henne. Sedan vaknade vi båda vid sju tiden i morse och frågade om den andre hade varit inne, men så var det inte och vi hade fått sova hela natten alla tre. Tänk vad glad man kan bli av en sån "liten" sak egentligen! Men sömn gör ju allt, får man inte sova, ja det klart att man inte orkar lika mycket.

Martin och jag, det är verkligen så enkelt och så fantastiskt och ha honom i mitt liv och i Ellas. Vi har alltid så himla roligt tillsammans och humorn är väl kanske inte den bästa vi har om man frågar andra, men Vi älskar den.

Igår var vi iväg på café som vanligt, dock kom jag senare än vad jag brukar. Hade mini coopern igår och skulle både lasta in Ella och vagnen, och det fungerade väl sådär, iallafall med vagnen. Åh, helt svettig var jag när jag åkte därifrån. Lastutrymmet i den bilen (?) och dem säger att det är en jätte bra familjebil. Ja, om man inte har med vagnen, och kanske lämna barnet hemma? För inte är det mycket plats iallafall. Alla fyra hjulen fick jag ta av och pressa in vagnen och smällde igen dörrarna snabbt som attan. Då gick det super!

Var även och klippte mig på drop in, och Jeanette kom ned och gick lite med Ella i vagnen. Snabbt därifrån och in till folktandvården med Ella. Där var det mest information om vad man Inte ska äta och vad man Inte ska dricka? Säger även att man ska ge dem vatten om dem vaknar på nätterna och ska ha mat. Lycka till för oss, Ella dricker inte speciellt mycket vatten då hon helt enkelt inte tycker att det är gott. Såg även att dem två små tänderna i undre tandköttet är påväg upp, och nu idag kände man ena ännu mer än igår.

Ikväll ska jag iväg med några tjejkompisar och dricka lite vin och ha det trevligt helt enkelt. Ska bli skönt att komma bort lite från hemmet, och kunna koppla av lite grann. Mannen är hemma med loppan och då Vet jag att hon har det bra. Bara hoppas på att hon vill sova igenom även denna natt. ♥






Kommentarer
Therese med Clara

SV; Ja, det var verkligen jätteskönt att höra! Hon har ätit ur flaska förr men brukar bara få i henne 75 ml innan hon tröttnar. Så det var verkligen en förbättring =)



Hade ni kul resten av kvällen? Var hamnade ni till slut?

2010-10-30 @ 20:49:50 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback