Mys i Lommahamn.

Hela familjen, precis som det skall vara. Martin har varit och dömt match här idag, och jag gick ned efter en stund för att titta en liten stund hade jag tänkt, blev hela matchen. Var riktigt spännande plus att solen var framme och värmde. Tyckte dock att bortaspelarna var mer på domarn än på plan och skulle bara klaga. 

Är precis hemkomna från en tripp till Lomma hamn. Satte oss och fikade lite i solen och Ella fick ett bröd som baristan sa skulle vara bra. Jag och Martin tog var sin varm macka som var super god och en kaffe till det för min del och en lite annorlunda dricka till Martin. Smakade lite småkonstigt men det var inte smaker man var van vid.  

Skulle även försöka ta lite kort på lillan, men hon är expert att titta bort varje gång man ska ta då hon inte verkar tycka om och vara med på bild. Antingen ser hon butter ut, tittar bort, eller så ser man själv flummig ut, haha men några blev det iallafall.

Nu ligger mannen och vilar lite på soffan och Ella sitter/står här bredvid och kastar ned allt hon ser på golvet eller river sönder allt som går att riva sönder. Ja, det är som vanligt med andra ord.

Ikväll blir det en lugn och mysig kväll med god mat, underbart sällskap och en bra film. Älskar er!

















Kommentarer
ellenojag

Gud va fina ni är, ni ser också ut att ha haft en jätte härlig höstdag!

2010-10-09 @ 22:13:52 | http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback