Damm och disk.

Godmorgon, och vad roligt det är att se att fler har tittat inom bloggen. Det gör att man bara vill skriva mer och mer så ni läsare har något att läsa under dagen.

Ella har sovit extremt dåligt i natt, iallafall början av natten. Martin var inne hos henne vid tio tiden på kvällen och tillslut somnade hon, i tio minuter, sedan var det min tur att gå upp och försöka, tillslut somnade hon. Upp igen vid ett och sedan två, då fick det tillslut bli mat. Efter ett par rundor i rummet och sjungandes bä bä vita lamm somnade hon tillslut och sov till åtta i morse. Då tog Martin henne och gick upp, och jag märkte inte ens att Ella var vaken, då var man bra trött.

Fortfarande trött men disken står i högar där nere, dammet svävar runt i rummen och här sitter jag? Ja, jag känner att jag är värd det just nu och behöver ta det lilla lugna för en sekund.

Ikväll skall vi över till Jeanette och Daniel på middag, även svärmor kommer dit.


Vem är boven?

Här har vi den skyldige.



Kommentarer
Vita villan

ha ha ha..sötnos.

2010-10-22 @ 11:30:12 | http://mariaochhenrik.blogg.se/
Therese med Clara

haha ja det är bara att vänja sig nu :P Vi får se till att barnsäkra köket snart. Har köpt hem grejer men blir aldrig av att man tar tag i det.

2010-10-23 @ 13:00:55 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback