Idag blir det verkligen fredagsmys.

Min älskling kom hem vid halv tolv tiden och kröp ned hos mig, och pang så somnar man direkt. Ella sov igenom hela natten, första gången på flera veckor. Hon vaknade till första gången vid halv sju, dock trodde jag att klockan inte var mer än två på natten då det är kolsvart ute. Då var jag iallafall beredd på att gå upp men så somnade hon om till åtta och hon fick komma in till oss och gosa.

Pappa ropade till henne från sovrummet och det första hon gör är att börja vinka och ett världens smile. Det är pappas lilla flicka det där.

Idag blir det mys för hela slanten, underbart sällskap, god mat, gottis och så idol såklart. Nu är Martin dock och hämtar en massa Froosh på lagret som han skall ha tills imorgon på Ticket mässan. Om ni är i närheten så sväng in på Burlöv Center imorgon och ta ett smakprov. Där kommer han att stå hela dagen och så blir det förmodligen middag och så efteråt, så jag kommer nog svänga förbi där och ta en fika.

Ella har somnat som hon alltid gör vi denna tid, underbara är att hon somnar i min famn när vi sitter och lyssnar på musik. Blev så glad igår när vårt Spotify fungerade igen, har legat nere av någon konstig anledning så nu kan vi äntligen lyssna på barnvisor igen. Alltid uppskattat! Själv har jag tagit en dusch, sitter och ska försöka få in lite mer i bebisboken och sedan bara invänta Martin för att kunna ta en promenad sedan.

Hoppas ni får en underbar dag, och om ni har några frågor eller bara vill skriva något men tvekar. Gör inte det, jag Älskar kommentarer och Ella med! :)


Mamma och Pappas älsklingstjej.




Kommentarer
tessan

Heej! Vad är det för bebis bok du gör? Lät intressant =)

kram

2010-10-15 @ 13:59:39 | http://tovasmamma.blogg.se/
Faster Jeanette

Det är min älsklingstjej också

2010-10-15 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback