Snart är du hemma igen.

Ella verkar redan piggare och bara lite snorig så det var nog ingenting ändå. Tur det, för imorgon ska Martin iväg igen på konferens i Tyskland, och det brukar alltid vara någonting när han ska iväg, så vi håller tummarna nu att det håller i sig till det bra. Han skall åka hemifrån vid 04:00 i morgon/natt för att dem skall flyga från kastrup, och ja, jag tycker otroligt synd om dig mitt hjärta. ♥

Vi har varit på 10 månaders kontroll idag och allt gick så himla bra. Lika stolt när man går därifrån. Ella fick visa upp alla hennes färdigheter, som att ge och ta en boll, klättra upp på doktorn för att visa att hon kan stå upp, krypa, prata och doktorn fick ett hejdå genom en massa vinkningar.

Längden och vikten är perfekt och gumman väger nu 9010 och är 71 cm lång.

Familjen var även ute och tog en promenad i det fina höstvädret, och nu känner man även att elementen måste sättas på för det är riktigt kallt nu. I morse var det ju frost och endast 1,5 grad ute.

Åh, jag sitter och ordnar med Ellas bebisbok som jag gör på internet, fick tips om det. Har precis börjat med den och det är himla mycket att skriva i men samtidigt väldigt roligt och där kan man ju lägga in bilder direkt istället för att behöva framkalla och klistra in. Vi ska dock framkalla bilder också men det är mer för att ha i album till sedan.

Ella har somnat, och Martin sitter nere och tittar på fotboll så ska göra han sällskap tänkte jag så vi kan njuta av den tiden vi har nu tills han åker. Ha en underbar kväll.







Så fort pappa kommer blir det ett stort leendse på läpparna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback