Sitt underbara jag.

Idag är det bättre igen med Ella och hon var varit sitt underbara jag som vanligt. Kom iväg på babycafé idag och lika trevligt som vanligt. Ella kryper iväg direkt och ska upptäcka allt nytt som inte finns hemma. Så fick jag chansen och sitta och prata lite mammasnack, och det uppskattas alltid.

Åkte sedan vidare ned till Burlöv Center för en fika med Sofia och hennes Elias (Han är ca 2 veckor äldre än Ella). Behövde kaffe kände jag och så blev det en muffins. Vår kaffekokare har gått i sönder och det vi har hemma är med kapslar som jag inte är jätte glad för, speciellt inte när man verkligen är sugen på vanligt bryggkaffe.

Ella och Elias fick äta först och blev samma mat för dem båda, spaghetti och köttfärssås, Ellas älsklingsmat, tror jag iallafall, dock äter hon allt :). Och lite efterrätt som vanligt. Sedan tog vi en sväng runt och tittade, åkte hem med ett par toffsar till Ella.

Sitter fortfarande och längtar tills vi kommer iväg till ullared, så får se när vi tänkt åka. Dock sa Sofia att dem skulle åka i mitten på November och där fanns förmodligen en plats över så om jag och Martin inte bokar in så åker jag gärna med.

Nu är Ella precis nybadad och sover så sött i sin säng, och det passar perfekt i och med att vi ska på kalas ikväll. Ellas nästkusin tror jag det blir fyller år? Pappas kusins barn, så kan nog stämma. Ska vara där vid halv sju ikväll, så ska se till att göra mig i ordning nu i god tid så det inte blir stressigt sedan, och alltid enklare när loppan sover.

Lite halvsunkiga bilder, då iphonens kamera inte är den bästa inomhus.


Här försöker Ella ta Elias kex, går väl sådär.


Elias tyckte att det var bättre att mata Ella.


Majskrokar fungerar alltid.



Ikväll/natt kommer älskling hem och jag får ha honom helt för mig själv hela dagen och hela kvällen imorgon. Äntligen!



Kommentarer
Johanna - mamma till Leia

sv: Jag vet inte hur stor skillnad det är på priset. Vissa leksaker tyckte jag ändå var svindyra :P men lite billigare borde det ju vara :)

2010-10-14 @ 17:30:56 | http://johannaostblom.blogg.se/
Jessica - Mamma till Nikki

Skönt att han kommer hem så ni får lite tid tsm :)

ni får ha så mysit :) skicka nyss sms till dig ;)

2010-10-14 @ 21:26:19 | http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback