Resan fanns där vi ville.

Vi hittade en resa på Ticketmässan idag, till Gran Canaria den 26/1. Ska bli såå himla skönt och så mysigt att åka iväg hela familjen och bara vara Vi för en hel vecka. Det är inte varje gång vi har chansen för det.

Så mycket folk där var idag, och älsklingen min hade så mycket att göra hela tiden att han knappt kunde ta lunch. Men dock väldigt bra att det var så mycket folk just runt dem då dem får en helt annan reklam för Froosh också, och tydligen var där inte så många som visste vad Froosh var och fick nu chansen att smaka. Själv satt jag och fikade med faster och svärmor. Kände och känner mig inte jätte bra idag, känner mig yr och jag skakade i hela kroppen när jag kom dit. Vet inte riktigt vad det är heller, och jag la mig i soffan nu för en stund sedan men kände inte att jag skulle kunna somna heller. Ligger lite på helspänn också då Ella säkert kommer att vakan när somhelst, så inte helt lätt.

Martin kommer inte hem förrens sent i kväll/natt heller så det blir en inte allt så rolig lördag kväll och sitta här hemma själv. Han åker igen på måndag och kommer hem på torsdag, så det är inte en jätte rolig vecka att se fram emot heller på det sättet.
Får försöka tänka positivt, ha en hel del att göra i veckan ändå, så tiden går väl relativt fort också. Nu har vi iallafall resan att se fram emot.




Älskling in action. Förstår dock inte varför bilden blev så liten.




Kommentarer
Therese med Clara

Skönt med semester!

2010-10-16 @ 21:23:50 | http://kossanshandarbete.blogg.se/
Therese med Clara

Ja, gärna. Vi behöver komma hemifrån :P Förslag på när och var?

2010-10-16 @ 22:56:10 | http://kossanshandarbete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback